Lite nytt



Så värst mycket fuskande blev det inte igår; öppnade en flaska vin, men huh, det fick jag hälla ut och iddes inte öppna en ny. Jag har liiiiiite svårt för att äta alla dessa ägg och så mycket fett och min mage är nog lite i chocktillstånd över det, så jag har inte fått i mig tillräckliga mängder under några dagar och NU är jag GODISSUGEN! Så förbenat sugen...

Men ger upp, det gör jag inte, för det är väldigt tilltalande att äta sund mat och därför fortsätter jag. Jag närmar mig 50 och har en liten, det har fått mig att se över mitt liv och mina vanor/ovanor. Det var förut väldigt lätt att lägga in ett och annat halvfabrikatsmål under veckorna men se, det gör jag inte alls längre. Jag måste helt enkelt se till att ta väl hand om mig själv och de mina och därför är det ett enkelt beslut! Sund, nyttig och så mycket som möjligt ekologiskt är min melodi!

Trevlig lördag på er!
Annika

Kommentarer
Postat av: Fraise

Läste jag rätt?? HÄLLDE du ut en flaska vin?? :-D fniss Härliga LOer!

2009-02-08 @ 10:43:10
Postat av: Anna

Jag har också gått med i GIviktkoll och är nu inne på min andra rivstartsvecka - dock har jag ännu inte haft anledning att hälla ut något vin.

Första veckan gick jag ner drygt 1 kg, men sedan har jag stått still...tror jag måste hejda mig med fettet.

Lycka till och kämpa på

Postat av: Sharon Suchoronczak

Hi Annika, I live in Queensland but not near the floods and a long way from the Bushfires which are in the south (Victoria) Thank you so much for your concern and thoughts. So I am fine.

2009-02-10 @ 11:23:49
URL: http://shardenshares.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback