Jag tror jag hittat den igen!

Mojon, alltså. Anledningen till min förlust av den är,  tror jag, att jag helt enkelt börjat tröttna på vågen av spetsar, bling, blommor och massvis med dekorationer på alla layouter! Jag har själv gjort många sådana, men nu ikväll testade jag en enklare, mer grafisk stil och se, plötsligt var det kul igen! Möjligen var den just det jag behövde för att komma igång igen! Jag kom plötsligt ihåg att det var det jag strävade efter när jag började scrappa; varje layout skulle vara den andra olik för att jag inte skulle tröttna, men senaste tiden har allt sett likadant ut. Dessutom kostar varje lo ganska skitmycket pengar med alla dessa grejer på...

Säkert kommer jag att dekorera med ovanstående nämnda saker igen, eftersom jag har ett lager, men jag behöver nog göra lite mer varierat för att hålla igång glöden! Kanske ska ta och börja med hybridscrapping, har ju faktiskt en hel del digitalt på min dator också...

Eller?

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att inspirationen kom tillbaka igen. Vet du, jag hoppas att den blingiga och väldekorerade vågen är på väg tillbaka. Det är en väldigt vacker stil och många, framför allt du, är enormt duktiga på den, men jag kan det inte alls. Så jag hejar på och väntar ivrigt på att se fler layouter i stilen "clean and simple" att inspireras av. Layouten nedan är föresten oerhört vacker.



//Emma

Postat av: Skumpis

Du är oerhört duktig på vad du än gör! Älskar dina väldekorerade sidor lika mycket som dina enklare. Älskar att de är så välgjorda och noggranna!



Kramen!

PS: Har jag tackat för det svartvita mailet? :-o TACK!!!

2009-01-17 @ 23:21:50
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Visst måste man variera sig, men man fastanr lätt i samma.... Just nu tycker jag att jag dekorerar för lite....

Kram Aase

2009-01-18 @ 22:11:38
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Jen

Eftersom du är en mästare på det "überdekorerade" så är jag nu hemskt nyfiken på dina grafiska alster! Kan inte tänka mig annat än mästarklass där med ;-) Känn ingen press...

2009-01-19 @ 22:29:29
URL: http://www.langsammascrapparen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback