Nä!

Jag röstade inte igår, har helt enkelt inte alls orkat uppbåda kraft och ork till att ens intressera mig för valet. Jag vet, det är min rättighet och skyldighet i demokratisk anda, men ibland tar det bara stopp!

Nä, jag har inte scrappat på ett tag; har inte haft lust, men nu har jag massa nytt material och foton kommer imorgon! Crimson är allt bra snabba! Och i nästa vecka kommer paketet från England, som blivit försenat pga, i sin tur, försenade leveranser till webshopen...

Nä, jag har ingen som helst lust att jobba längre; skulle kunna tänka mig att vara hemmafru på heltid! Eller också är det längtan efter semestern som drar i kropp och själ? Skulle tro det!

Nä, dynorna till husbilen har jag inte ens börjat med, inte heller gardinerna, som för övrigt inte ens finns i form av tyg hemma!

Nä, sonen lyssnar inte mycket på oss just nu! Men han är duktig på att "rymma" och med det menar jag att han sticker iväg till kompisar på gårdar längra bort utan att fråga om det är ok, så att vi vet var han är, när han får vara ute själv! Suck, han har alltid varit väldigt "lättskött" men nu testas det gränser vill jag lova! 

Nä, GI-tänket funkar inte fullt ut längre; måste rivstarta igen; fan, snart ska ju bikinin på! Jag bara måste få igång den där omtalade motionen...fast jag har inte sett att de säljer den i ngn webshop???

Jag har idag inhandlat två st externa hårddiskar och kopierat över bilder, filmer och ljudböcker; det känner jag mig åtminstone nöjd med!

Nä, nu är det läggdags! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag känner igen det där. Allt man ska göra som inte blir gjort. Jag började att promenera så bra i två-tre veckor sedan kom studenten så hann jag inte på en vecka och nu är det svårt att komma igång igen.

Vad för några externa hårddiskar har du köpt och vart har du köpt dem? Länk?

2009-06-09 @ 09:13:41
Postat av: hemmabloggaren

Tack gulliga du för din kommentar, den värmde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback