Nyscrappat



När jag började scrappa hade jag alltid, på varenda lo, cardstock som bakgrund. Nu har jag sett att det börjar komma igen och tja, varför inte gå tillbaks till början? På den här layouten såg jag, vid redigeringen, att jag skrivit 2008; vilken tur att det går att ändra i Photoshop! För jag orkade inte fota om den...

Och på balkongen växer det!


Fyra dagar kvar till semestern; det gäller att hålla ut i värmen! Jag gläds med er som har er semester redan nu och hoppas återstoden blir lika underbar! Nu ska jag nåla upp gardiner till husbilen! Det är nästan klart, bara lite kvar, sedan kanske det blir några interiörbilder från resultatet; exteriören finner ni om ni scrollar nedåt några inlägg...

Kommentarer
Postat av: Cattis

Härlig layout! Hoppas du får en skön semester och även sol! =)



Kramar!

Postat av: Karoline

Underbar LO!!! Jag har inte hunnit plantera någonting i år än... får se om det blir av. Vad kul det är att se hur det växer...



kram

2009-07-02 @ 22:43:31
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: MissMian

otroligt snugg LO!! Så häftigt att du använde rosa till det OA pappret!! Coolt! Ha en riktigt skön sommar!

2009-07-06 @ 21:47:06
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback