Så nöjd!

Äntligen har vi tapetserat om härhemma, kök och vårt sovrum! Och jag är så nöjd! Nu fattas dock nya gardiner och lite annat plock, men det är ju bara kul! Och nej, det här är ingen inredningsblogg så bilder från the makeover kommer inte...

Nästa rum på tur är vardagsrummet och därefter ska Joels rum få sig en dust igen...

Min inspiration från kryssningen har hållit i sig och jag har scrappat ett par alster. Först ut är dock den låda vi klädde om på en av kurserna. Jag visste ärligt talat inte vad jag skulle göra med den, så jag klädde om den igen och gav till sonen. Lådor går alltid åt i hans rum...



Den här layouten var den första jag gjorde när jag kom hem:



Och till sist en enkel, men ganska effektfull lo; jag blev så förälskad i denna rubon och mycket mer behövs ju inte:



Nu ska jag kolla senaste James Bond-filmen; är lite barnsligt förtjust i dem! Vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Ååååh vad snygg jag älskar dig layouten är!! Jag älskar hur du häftat fast cirklarna!!!

Postat av: Saawan

Wooooow så mycket fint! Känns som om jag skulle vilja rusa hem från jobbet och tokscrappa, så inspirerad blev jag!

2009-03-12 @ 08:51:14
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: sofia

behöver man säga annat en såååå SNYGGT!

2009-03-13 @ 14:59:48
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Diana

Underbara layouter!Särskilt förtjust blir jag i en med svartvita foton och så ett i färg. SÅ snyggt!

2009-03-14 @ 07:18:40
URL: http://dianajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback