Digilo, digilo...

Japp, jag har äntligen tagit tag i det som jag velat testa rätt länge nu; jag har digiscrappat! Sååå ruskigt kul och jag vill hålla på hela tiden! Ännu så länge har jag inte värst mycket material att jobba med, men man måste ju börja någonstans, eller hur? Kan inte låta bli att fundera över om detta nya roliga kommer att ersätta manuell scrapping...

Ok, tänk på att det är mina första försök; här kommer de...





Sådär, ja, det var det, det!

Idag har vi hämtat en crosstrainer och imorgon börjar mitt nya liv; nu finns ingen återvändo; ska jag orka med i lillgrabbens tempo måste det till träning och eftersom jag har svårt att bestämma gymtider pga sambons arbete, måste det finnas tillgängligt hemma. I vårt källarutrymme står gymmaskiner, träningscykel och annat nerpackat pga platsbrist, men den här fulingen får faktiskt stå framme nu...
 
Jag tänker inte lura mig själv och sätta orimliga mål; orkar jag tio eller ens fem minuter so be it, men det går ju rätt fort att jobba upp konditionen bara man ger sig f-n på det! Nu ska jag göra ett par veckors matsedlar... 

Kommentarer
Postat av: petrified in pink (Petra)

Underbara första försök till digiscrapping tycker jag. Svårt att misslyckas dock när du har ett så fruktansvärt sött motiv, han är ljuvlig din son:-)



Lycka till med motionen, har själv en cykel i källaren men jag har varit dålig på att använda den det senaste, får bli snar bättring.

Postat av: Marie

Crosstrainer är toppen att träna på, jag har en stående i mitt vardagsrum. Med bra musik eller ett bra tvprogram kan man hålla på utan att det blir jobbigt. Börja lätt och öka när du blir mer tränad.



Härliga digilayouter... Jag har också testat och tycker att det är jätteroligt!! :) Du vet att det finns massor att hämta gratis på nätet... mejla om du vill ha lite länktips! :D



kram

2009-11-01 @ 21:41:51
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: linda

super snygga los!!! letar efter din mailadress men hittar den ingen stans.. du kan väll skriva ett hej till mig så jag får din mailadress.. kram

2009-11-02 @ 19:45:51
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Skumpis

Pju, antar att du snart är lika duktig på digiscrap som traditionell scrap. Superfina layouter!!! Den första är en riktig karamell!!!



Jag VILL egentligen helst hålla på med traditionell scrap eftersom jag behöver ta mig från datorn. Men eftersom jag trots allt inte tar mig från datorn så borde jag ju göra nåt vettigt medan jag sitter där. Har du några tips eller (gratis) nybörjarkit att dela med dig av?



Kram kram

2009-11-02 @ 22:27:10
Postat av: CillaT

Jättefina digisar! Men du får inte sluta scrappa på riktigt!!

2009-11-04 @ 14:55:53
URL: http://cillasinsida.blogg.se/
Postat av: Heléne

Tjusigt! Skönt att komma igång med träning igen. Hoppas allt är bra! Kram H

2009-11-09 @ 12:30:51
Postat av: Maria B

Vill bara säga att jag är inne på din blogg lite då och då. Gillar verkligen dina LO´s!! Och en så underbart fin son du har!

/Maria B

2009-11-09 @ 12:55:51
Postat av: hemmabloggaren

Ja inte kan man tro att du är nybörjare på digiscrap inte. Skitsnyggt!

2009-12-03 @ 20:22:35
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback