Sponsorsmaterial från stellas.se

Jag fick ett ganska välfyllt paket från dem för ett tag sedan, då de är sponsorer för Swescrapbook. Det var papper från Bo Bunny, thickers och diverse dekorationer:
 



Mer om vad jag gjorde med materialet kan du läsa här.

För övrigt är blogglusten låg, därav få uppladdningar; jag har återigen hamnat i en djup scrapsvacka och tom avslutat prenumeration på månadskit från Scarlet Lime. Digiscrappingen tog helt tag i mig under ett par dagar, men avtog snabbt...jag saknar min hobby! Jag plåtar inte ens särskilt ofta...måste hitta inspirationen igen, för jag känner mig tillfreds när jag scrappar och blir bara sittande framför datorn numer, görande...ingenting än surfar...suck! 

Idag har det doftat hembakat här, adventsljusen brinner och jag har helt glömt glöggen! Så, hej så länge och trevlig första advent!

Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Snyggt som vanligt! Trist att du hamnat i en svacka. Jag gjorde det för ett par veckor sedan, och kom ur den genom att börja altra en massa saker. Helt plötsligt blev det kul att scrappa igen också. HM, Scarlet Lime har jag aldrig provat... Det får räcka med Cocoa Daisy och mitt eget. Hoppas du snart får näsan över papperskanten! Uppmuntringskramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback