Missat!

Jag satt i lugnan ro häromdagen och scrappade till utmaningen "In memorian" på Swescrapbook; tänkte att jag plåtar av den imorgon...och missade hela deadlinen! Så kan det bli, men jag kan ju fortfarande visa den här:

 

Joels farmor dog plötsligt för två månader sedan och jag ville ge honom ett minne av henne. Jag har blurrat texten eftersom den är personlig och riktad endast till Joel...

Utanför mitt fönster blåser det halv storm; jag hatar verkligen blåsten som hösten för med sig! Den förtar hela känslan med vackra höstdagar, fulla av färg och hög, härlig luft...nä, jag är inte överdrivet förtjust! Flytta hela Sverige ett par hundra mil söderut, röstar jag för! Nu ska jag Photoshoppa och övervaka grytan som puttrar på spisen!

Kommentarer
Postat av: mathilde

Vad snygg den var!! Och fint att få ett sånt minne "på papper" av sin farmor. Det är det som är så bra med den här hobbyn, små och stora saker som man annars glömmer bort skrivs ner. Supersnygg också!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback