Då är den igång, då...

...den nya Swescrapbook-bloggen! Vi inspiratörer är taggade till tusen och har också fått flera nya medlemmar i vårt gäng. Så, kila dit och kolla in den fräscha sidan!

Vår helg blev inte riktigt som vi hade tänkt oss; Joel cyklade omkull i lördags eftermiddag och slog upp ett groteskt fult jack i hakan, så det blev raka vägen till akuten på Östra Sjukhuset. Jag var helt skakig och helt säker på att de skulle sy, eftersom jacket var så brett, men efter en sittning på 3,5 timme slutade det med tejpning. Nu har vi varit hemma två dagar eftersom leken är ganska vild på dagis och jag ville ge det en chans att läka lite. Imorgon är det dock dags för jobb igen och han får stränga förmaningar från mamma att hålla sig lugn på dagis! Säkert...


Kommentarer
Postat av: ylva

heej!



vad roligt att du bestämde dig för att komma tillbaka :)! jag är hemma igen nu, men blir lite dyster av att se hur många av favoritbloggarna det är som bara försvunnit. har ju alltid gillat bättre att läsa andras än skriva min egen.



stackars lilla killen :/. hoppas att det inte gör så fasligt ont iallafall. min son såg ut sådär ett slag i somras också, men det tycktes aldrig göra så ont som det såg ut att göra :). en liten tröst i allafall. och vilka vackra nya layouter och bilder! tycker att det är så roligt att du är med på swescrappen, då får man börja titta där igen :).



hoppas att du mår bra och kram!

Postat av: LottaM

Men stackarn. Hoppas att han inte har alltför ont och vad mysigt att ni fick några extra bonusdagar hemma tillsammans.



Har spanat runt på swe:s nystart och nu rycker det i skaparfingrarna. Hoppas att denna helgen blir bra.

Kram Lotta

2009-09-05 @ 10:35:32
URL: http://lottamaun.blogspot.com.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback