Februari nästa...

Jäklar, vad fort tiden går! Och sablar vad det snöar! Jag avskyr det; vill bara ha vårvärme nu, det är inte kul med kyla, blåst och snö...jag bor ju för jösse namn i Göteborg, vi ska inte ha snö! 

Helgen har gått i ommöbleringens, städandets, lite pysslandets, ätandets, storhandlandets och brottandets tecken! Just brottning är favoritsyssla hos sonen och jag passar på att gosa medan han brottas på...

I veckan måste vi fylla i val av skola; känns lite konstigt eftersom vi hoppas på att hitta HUSET med stort H snart. Men valet måste ändå göras om det skulle ta längre tid än vi beräknat att finna det rätta och vi blir kvar här ett tag till, gud förbjude...


Han börjar skolan i höst, vad hände?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vad hände... min son börjar också skolan till hösten... Stora killar och tiden går! ;)



kram

Postat av: Amundvanja

Very interesting & professional site. You done great work.

2012-08-24 @ 08:12:57
URL: http://amundvanja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback