Höst

Det är härliga, krispiga dagar med underbar luft! Ändå plåtar jag så sällan just nu...får bestämt skärpa till mig en aning!

Här är dock några vi lyckades få till för ett gäng dagar sedan; det är inte särskilt lätt att få honom att ställa upp som fotomodell längre...







Jag har en sådan väldig lust att scrappa just nu och är helt utan vit cardstock! Häromdagen hittade jag just den släta, som jag vill ha, hos Designat, men 5 st var allt jag kunde få! Det blir lite dyrt med frakt för den lilla kvantiteten...fast, i sanningens namn, så hade jag lätt kunnat få ihop en varukorg på sisådär 600-700 spänn, men eftersom jag inte vet om lusten är på väldigt temporärt besök, så vill jag inte beställa en massa, som bara blir liggande...

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att du iaf känner lite för scrap igen. Jag kan bara rekommendera studio calico igen. Jag slutade ju prenumenera ett tag för att det var samma samma.. men, nu är det sååå bra igen!



/Maria

Postat av: Malin

Kramar i massor till er med allt väl?

Nu mår jag en aning bättre igen =) härligt!!

*viskar att inex har massa cardstock.... ;)'

Hoppas min scraplust är på återtåg här med!

♥-Malin

2010-10-18 @ 20:33:02
URL: http://malindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback