Fler sommarbilder!

Det är väl inte helt fel en sådan här gråmulen dag!

































Det var ett urval bilder från sommaren som kom och gick. Känner lite smått panik inför den alldeles för långa mörka period som nu ligger framför oss; jag har helt enkelt inget alls till övers för höst och vinter. Och, nej inte ens strålande sol med klar höstluft, eller mysiga kvällar med tända ljus i mängder hjälper upp det faktum, att mörkret och gråheten lägger sig som ett lock över Sverige...det finns helt enkelt inga förmildrande omständigheter!

Hur gör ni, förresten med bilder där andra människor förekommer; lägger ni upp efter att ha frågat, eller gör ni det ändå?

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder!! Så länge det är några bilder som inte är stötande, så lägger jag upp utan att fråga om lov, däremot behöver man ju inte skriva vem det är på bilden om man inte vill....

Postat av: Skumpis

Underbara foton! Fast dessbättre håller jag inte med dig om hösten, jag älskar den! Fast januari och februari, då vill jag bara dö! Grått, trist och väldigt länge till nästa rolighet (om man inte ska åka på kryssning försåss, ska du det?).

Jag brukar fråga innan jag lägger ut bilder på andra. Iallafall om det är tydliga bilder framifrån. Är det taget på avstånd kan jag göra ett undantag fast då skriver jag inte namn.

Kul att bloggen är igång igen!

Kram

2010-10-13 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback